Wednesday, December 22, 2010

musim tengkujuh..

bile ad jer musim t'kujuh ni..msti smua org dh thu musim pe kan??
hjan hr ni xb'hnti2 dr smlm lg...sjuk tu xkre la nk ckp mcm ne..mmg sjuk la kn...
time hjan mcm ni gak la y buat aku plg mls nk kuar g mne..baik duk dalam blik jer..bes...
tp nk buat mcm ne..dah nme nye ad klas..so t'pkse la b'krban kit...
kdg tu bju pown smpai bsh wlaupn b'pyng..tu tnda nya hjan lbat...
aku plak mmg da xbley sjuk..lau sjuk & kne hjan msti jer badan ni rse nk dmam...
so aku kne la pndai2 nk elak hjan mcm ne...
aku da xksah la ape org nk ckp...asl aku x demam sdah..
aku pown xdemam dah..ckup la demam y lps..smpai nk bgn pown ssh..
buat ssh kn ma & abh dan family aku..
org kte hdup biar la hepi..xnk la msm2...lau nme nye skit..msti mke akn msm..
tu la part y aku plng benci..msm2 mke ni xsyok la..huhu
aku kan ske glak ktawe..huhu..
k la..aku b'hnti kt sni dlu..siap2 tuk g klas plak..
hujan oh hujan....

No comments:

Post a Comment