Sunday, October 10, 2010

kehidupan ku....

kehidupan aku skrg ni mcm biase...kdg2 tu tmbul prsaan sdey..coz rmai2 kwn2 aku ad gak y ckp blkg..tu la y plg xbes...wlaupn aku steady jer dgn kte2 blkg tu..tp hti aku ni hnye tuhan jer y thu..btpa skit nye hti aku...
tp dh lumrah aku..lau org ckp pe2 pown aku maafkn die org..wlaupn hti ni pedih bah smbilu...
aku bkn pe..mls nk cri gaduh..tu sal aku plih tuk diam kn diri jer...
wlaupn aku sdar dgn cre akn bleh m'mkn diri aku sndri..tp aku t'pkse trme..dh itu jer y aku mmpu tuk buat...
insyaALLAH dengan k;kuatan y aku p'olehi ni boleh aku hrungi smua ni ngan tnang...

kdg tu lau mri prgai jhat aku...nk jer aku cibai2 mlut org tu..tp ap kn dya..aku bkn la org y jnis mcm tu...  y hnya aku mmpu adlah ngan b'diam dri..memaafkn..dn b'doa agr suatu hr nnti org itu akan dpt hidayah dri ALLAH agar insaf dgn ap y die buat slme ni...
kwn2 ku y ade d luar sne..ttup la mlut anda dr b'kta y tdk2 ttg org lain..
fkir la dri anda sndri sblom mngat org lain...
kerna aku thu d mna keslapn ku..dan aku bkn la manusia y tdk prnah lakukan kslapan..akan ttp aku adalah mnuasi biase y srine kali lakukan kesilapan....

No comments:

Post a Comment